Handelsbetingelser når du handler på easytoilett.no

Følgende salgs- og leveringsbetingelser gjelder alle leveranser fra easytoilet.no.

Ordre

www.easytoilet.no kan du bestille varer via vår nettbutikk, samt via telefon og e-post.

Hvis du har spørsmål om varer som ikke er på siden, er du alltid velkommen til å kontakte oss. Alle priser påwww.easytoilet.no er oppgitt inkludert MVA.

Alle priser påwww.easytoilet.no er oppgitt inkludert alle skatter, avgifter, toll etc. 

Når du handler med www.easytoilet.no, inngås avtaler på norsk.

Dokumentasjon og veiledning

Brukermanual for varen er inkludert i leveransen fra www.easytoilet.no.

www.easytoilet.no garanterer at alle våre forbrenningstoaletter er godkjent i henhold til gjeldende lovgivning.

 

Frakt kostnad

Alle ordre leveres fraktfritt i hele Norge, inkl. øyer med broforbindelse. 

Tillegg for levering til øyer, der det ikke er broforbindelse.

 

Leveringstid og transport

Levering av varer frawww.easytoilet.no anses som ferdig når kjøper har mottatt varene. 

Normal leveringstid er 1-2 uker fra easytoilet har mottatt ordren.

Ved bestilling af flere forbrenningstoaltter pr. ordre, kan leveringstiden i noen tilfeller bli litt lengre.

 

Mottakelse av varer / Skader og feil

Ved mottakelse av varen, uansett om den blir levert af et fraktfirma eller kunden henter varen på et postkontor, gjelder følgende: Fraktbrev/postkvittering må ALLTID være underskrevet av kunden og fraktsjåføren/postekspedienten. Hvis det er noen synlige tegn på skade på emballasjen, må varen kontrolleres med en gang for skade. Hvis det er noen - små eller store skader på varen, må dette beskrives i detalj på fraktbrevet/postkvitteringen og fraktsjåføren/postekspedienten på postkontoret, og kunden må begge underskrive fraktbrevet/postkvittering. Kunden skal ta et bilde av det underskrevne fraktbrevet/postkvitteringen og kunden skal også ta tydelige forklarende bilder av skaden på varen. Bilder av det underskrevne fraktbrev/postkvittering og bilder av skaden på varen sendes øjeblikkelig til easytoilet på info@havs.dk. Den samme prosedyren gjelder hvis varen har synlige feil eller mangler ved mottakelsen. Ovennevnte prosedyrebeskrivelse er en forutsetning for behandling av godsskader eller mangler. Alle klager og krav om erstatning vil bli avvist hvis fremgangsmåten ovenfor ikke følges nøye. Vi betaler kostnadene hvis varen skal returneres i tilfelle av godkjent transportskade, mangel på varen eller feilforsendelse. Hvis noen av de ovennevnte problemene oppstår, skal kunden gjemme emballasjen slik at det kan lages en erstatningssak på varen.

Garanti

Når du handler hos www.easytoilet.no, har du selvfølgelig altid 2 års garanti.

Dette betyr, at du enten kan få varen reparert eller byttet, avhengig av den konkrete situasjon.

Det er selvfølgelig et krav at klagen er berettiget og at mangelen ikke har oppstått, som følge av en feilaktig bruk av produktet eller annen uhensiktsmessig oppførsel.

Du må klage innen "rimelig tid" etter at du har oppdaget mangelen på varen. 

Hvis du klager innen to måneder etter at mangelen er oppdaget, vil klagen alltid være i "rimelig tid".

Hvis klagen er "rimelig", refunderer vi selvfølgelig dine (rimelige) frakt kostnader.

Hvis du vil returnere varen, må du ALLTID ta kontakt med www.easytoilet.no først og avtale nærmere om hvilken adresse varen skal returneres til. 

I tilfelle av at du sender varen uten først å ha avtalt med easytoilet.no hvilken adresse varen skal sendes til, vil du bli pålagt å betale frakt kostnad, ettersom easytoilet.no har frakt kostnad ved videresending til fabrikken vår.

 

Online betaling med kort

På www.easytoilet.no kan du betale med følgende betalingsmidler:

Dankort VI SA

VISA Electron MESTERCARD MAESTRO JCB

 

Betaling kan også skje ved bankoverføring. 

For betaling med bank vil ordren bli behandlet etter at vi har registrert innbetalingen din.

Det betales ikke gebyr for betaling på www.easytoilet.no.

Beløpet blir trukket fra kortet ditt når varen sendes fra www.easytoilet.no.

Det kan aldrig trekkes et større beløp, enn det som er godkjent på kjøpstidspunktet.

 

Angrerett

Skulle du angre på kjøpet, kan du selvfølgelig returnere varen innen 14 dager fra datoen der du mottok varen.

Hvis du angrer på kjøpet, må du returnere varen i samme stand og mengde, som da du mottok den. Angreretten bortfaller derfor, hvis du har brukt produktet.

Du må selv betale returfrakten for returnerte varer. 

Vi refunderer pengene til kontoen din innen 7 dager. 

Legg ved informasjon om ditt navn, fakturanummer og at du vil ha pengene retur – skriv dette på en kopi av din faktura. 

Hvis du har handlet med kredittkort, vil beløpet bli returnert til kontoen din. 

Du kan også angre kjøpet ved å nekte å motta varen.

Spesialproduserte varer

Det er ingen angrerett for spesialproduserte varer.

 

Download handelsbetingelserne

 

cart